Terugkeer van het Dreamduo (16)

Knap hoor, de afgelopen trainingsweek had ik drie keer geen zin om op pad te gaan en toch ben ik al die keren in mijn uppie gaan lopen. Het stelde allemaal niet zo veel voor maar hxc3xa9, sinds ik weer 10 kilometer kan lopen ben ik helemaal blij.

Woensdagavond liep ik zonder horloge een kleine 25 minuten en heb ik een beetje aan buurtverkenning gedaan. Sinds ik verhuisd ben heb ik moeite om routes te verzinnen. Altijd bang dat ik te ver van huis geraak…
Vrijdagavond liep ik een rondje van iets meer dan 10 kilometer, richting Brunssum en weer terug. Het ging niet zo soepel als woensdag en ik haalde met moeite een gemiddelde van 10 per uur maar dat mocht de pret niet drukken.
Na een avondje stappen op zaterdag was het zondagochtend even slikken… Ik ben met veel pijn en moeite richting het Aambos gehobbeld en heb daar een soort van heuveltraining van 20 minuten proberen af te werken. Afzien!

Mijn eerstvolgende wedstrijd komt trouwens sneller dan verwacht. Over twee weken komt mijn dreamduomaatje Jacqueline een weekendje naar Limburg. We gaan tijdens de Maasmarathon samen de 9.1 kilometer wedstrijd lopen en voor het eerst sinds de Rotterdam marathon van 2009 is het dreamduo weer samen te bewonderen aan de start. Inclusief dreamduo broekjes natuurlijk.

Ik kijk er naar uit!

17 gedachtes over “Terugkeer van het Dreamduo (16)

  1. Je bent weer goed bezig hoor. Ff zo’n loopvakantieperiode is natuurlijk niks mis mee.

    Trouwens ook terug incl die spoilerstrepen over de benen voor de extra grip op de weg? :o)

  2. Yes… ik heb er zin in !!!
    @ Geert: maar vooral ook … nice, appealing, sympathetic, congenial, likable, winsome, good, pleasant, lovely, easy going, cute, funny, hilarious, comic, humorous, and comical

  3. Kijk, daar moest het natuurlijk ook wel van komen, die terugkeer. Dat gaat vast wel helemaal goed komen daar. Succes!

  4. Leuk zo samen de maas marathon en weet nog dat i je daar voor het eerst tegen kwam een aantal jaren geleden.
    Mooie vooruitzichten.
    Groet Rinus.

  5. Leuke broekjes! Voor de rest geen commentaar… Of eh, ja toch! Ik loop met Marco mee, de volle 42 kilometer! ;-)

  6. Met Roda in een leuke nacompetitie en met maatje Sjako weer aan de start. Go go go girl(s)!

  7. @Rencapy: Cavia’s zijn super goed!

    On topic, in ieder geval over hardlopen: doe jij weer samen met mij en 124.998 andere lopers ‘gezellig’ mee met de loting voor Londen 2011?

Reacties zijn gesloten.