Gekocht: Mijn eerste paar schoenen met hak(je)

Als het een blogger lukt om meer dan twintig reacties te krijgen op een blogpost over lederen muilen :-) voel ik me niet bezwaard om een postje te wijden aan mijn nieuwe schoenen… Integendeel, het inspireerde me want lieve lezers, ik heb vandaag voor de allereerste keer in mijn leven schoenen met een hak gekocht. Nee hoor, ik ga de All Stars, de gympen en de Dr. Martensschoenen niet bij het grof vuil neerzetten of te koop aanbieden via Marktplaats maar ja, schreef ik laatst niet al dat ik een jurkje had gekocht? De schoenen zijn daar speciaal voor aangeschaft.

En ik weet het, de hoogte (6 centimeter) stelt totaal niets voor maar ik moest in de winkel al ontzettend goed opletten met lopen, kun je nagaan… Toevallig was er in het centrum van Heerlen een paar uurtjes geleden een stilettorace. Tientallen vrouwen op hakken probeerden zo snel mogelijk een parcours van enkele honderden meters af te leggen want op de finish lag voor de eerste drie een prijs klaar. Dat lijkt me nog iets te hoog gegrepen voor een beginneling zoals ik maar wie weet gaat dat mijn hardloopdoel voor 2011 worden ;-) 

Iemand trouwens enig idee waar de blarenpleisters in de aanbieding zijn?

23 gedachtes over “Gekocht: Mijn eerste paar schoenen met hak(je)

  1. Dannixc3xablle met een hakje, did hell freeze over?? Haha.
    Nee hoor grapje, goed gedaan en succes met oefenen. ;-)

  2. Nou, zes centimeter is niet niks voor een beginner hoor! Veel succes met oefenen :]
    Blarenpleisters? Dan zijn ze ben ik bang wel iets te klein…

  3. huh? Wat is daar aan de hand in Limburg?
    binnenkort op soll.gesprek? te veel smog in de lucht? Een avondje Andre Rieu?

    Zou dat hardlopen op hakken maar gewoon laten. T ziet er niet uit en voor je het weet loop tegen een puntige elleboog aan van zo’n ervaren hooggehakte Hollands Next Topmodel. Niet fijn.

  4. @Ron: Vooral heel handig voor zittend werk…

    @Wilma: LOL

    @Emma: Ach, ik krijg zelfs blaren van alle nieuwe Dr. Martensschoenen en die zijn veel breder dan deze gevalletjes.

  5. @DB: Haha, dat zei ik tijdens het passen, dat ik nu eindelijk schoenen had voor een sollicitatiegesprek.

    Maar hoezo, het ziet er niet uit? Je hebt me nog helemaal niet gezien met die dingen aan.

    @John: Hoogtevrees? Nee hoor, dit stelt echt niets voor met wat ik gezien heb vanmiddag.

  6. Zo ver ben ik nog niet. Misschien inspireer jij mij. Ik houd het goed in de gaten en misschien ga ik dan ook wel om. (6 cm laag :-/, ik vind het toch wat)

  7. Ow dan heb ik meteen een tip voor je (v mn vriendinnen met wie ik afgelopen zaterdag heb gewinkeld; niet zelf geprobeerd dus)

    Creme ter voorkoming van blaren, van hansaplast. Vriendin was erg enthousiast.

    @dapperebas kweetniet of ik je nu moet knuffelen of je heel smerig aan moet kijken vanwege die opmerking..

    Mijn huidige hakjes zitten erg lekker (behalve als ik trappen op moet ;-) ) zie http://bit.ly/beCFen maar die zijn dan ook maar 4 cm..

  8. Dat zou ik wel eens willen zien! Dannixc3xablle met een rokje en hoge hakken. Zal best heel charmant zijn.

  9. @Tiny: Als we mekaar weer treffen na een hardloopwedstrijd of weblogloopje zal ik mijn best doen om er charmant uit te zien!

  10. @Borg: Vandaag is de 1e oefendag… Autorijden is alvast wennen. Nu zit ik gelukkig aan mijn computer. Hopelijk kan ik straks nog gaan hardlopen ;-)

  11. Schoenen met hakjes…, aha dat is zeer goed voor de training van de kuitspieren…!!!

  12. @Pim: Zal het nog sterker vertellen… Toen ik pas begon met hardlopen kreeg ik last van mijn voet. Toen moest ik van de huisarts op schoenen met een hak lopen. Helaas had ik ze toen nog niet maar altijd goed om te weten dat ze ook nog ergens anders goed voor zijn behalve dan voor blaren ;-)

Reacties zijn gesloten.