See You In The Next Life…

Een aantal dagen geleden maakte mijn all time favo bandje Suede bekend dat er na het eenmalige rexc3xbcnie optreden van laatst in Londen nog twee optredens in 2010 zouden gaan plaatsvinden. Dat eenmalige bleek dus helemaal niet zo eenmalig te zijn. Maar man, wat baalde ik toen ik er een paar weken geleden wegens persoonlijke omstandigheden niet bij kon zijn. Ik baalde nog meer toen ik de gegevens van de nieuwe optredens zag. Een of ander wazig festival in Denemarken en de mega grote 02 Arena in Londen. Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om hier ook maar een euro aan te besteden. En dat ondanks het feit dat ik op deze plek weleens geschreven heb dat een Suede rexc3xbcnie geweldig (en dan druk ik me nog zacht uit) zou zijn.

Enfin, niets zo veranderlijk als een mens want vanochtend heb ik de knoop doorgehakt. Op 7 december, bijna 7 jaar na mijn allerlaatste Suede concert ga ik ze weer zien ondanks al mijn eerdere bedenkingen. See You In The Next Life stond er op het shirt dat ik kocht tijdens genoemd concert en het komt nog uit ook…

See you in your next life when we’ll fly away for good
Stars in our own car we can drive away from here

Far away, so far away, down to Worthing and work there
Far away, we’ll go far away and flog ice creams ‘til the company’s on its knees…

…see you in your next life when we’ll fly away for good

7 gedachtes over “See You In The Next Life…

  1. Leuk dat je ze naar 7 jaar weer gaat horen en zien. And I’ll see you next month when we’ll run to the finish.

  2. @Jacq: Tijdens mijn 10 km training van vandaag heb ik me bedacht dat ons doel 54 minuten is in Visxc3xa9, harder kan ik echt niet :-/

    @Geert: Woord!

  3. @Rinus: Schrijven over de winter op zo’n prachtige dag is eigenlijk heel raar :-) Ook voor jou een fijn weekend!

Reacties zijn gesloten.