Pukkelpop I Lijstjestijd

Jaja, er is alweer een jaartje voorbij en we mogen bij Mr. Pukkelpop Chokri onze lijstjes indienen. Mijn wensen voor de jubileum editie van Pukkelpop:

Four Dead in Ohio omdat het een band is die ik graag dit jaar live wil zien en dat alleen op basis van hun My Space account.

Gorillaz omdat ik de nieuwe single helemaal geweldig vind. En omdat ik Damon Albarn best als stripfiguurtje op een podium wil zien :-)

The White Stripes omdat hun vorige Pukkelpop optreden helemaal te gek was en het hoog tijd wordt dat Jack en Meg weer op tour gaan. Enne, volgende week verschijnt er als opwarmer een live cd/dvd.

Foals omdat ik het idee heb dat ze flink gegroeid zijn sinds hun debuut en natuurlijk ook omdat Spanish Sahara nu al kandidaat is voor single van het jaar.

The Rapture omdat zij in al die jaren dat ik het festival bezoek hoog zouden eindigen in ‘best pukkelpop gig ever’ en ze ook nog eens met een nieuwe cd bezig zijn.

Wish me luck!

5 gedachten over “Pukkelpop I Lijstjestijd

  1. Je bent realistisch genoeg om de hoop op The Music en/of The Coral maar te hebben opgegeven… Ik moet mijn eigen lijstje nog samenstellen en versturen!

  2. Dannixc3xablle 11 mrt 2010 — 12:12

    @John/Rencapy: Bedankt mannen. Vorig jaar stond er geen enkele band van mijn wensenlijstje op de wei, hopelijk gaat het dit jaar beter.

    @Indindo: LOL. Weet je dat ik pas aan The Music dacht toen ik het lijstje al verstuurd had? Ik denk dat ik de hoop definitief heb opgegeven. Alhoewel, zie:http://bit.ly/dm0hCb

  3. Mijn lijstje:
    Welke vijf acts wil jij dit jaar op Pukkelpop zien?
    Act 1 : Creed
    Act 2 : Paramore
    Act 3 : Vertical Horizon
    Act 4 : Tonic
    Act 5 : Mumford And Sons

    Gewoon, omdat ik ze allen (behalve Tonic) nog nooit live gezien en ik houd wel van Amerikaanse rock.

Plaats een reactie