Oost West Zuid Best :-)

In de aanloop naar mijn eerste marathon zochten mijn dreamduomaatje Jacqueline en ik naar een manier om een keer samen te trainen. Onze oproep resulteerde in maart in een super gezellig webloggersloopje en het leek me toen al leuk om een keer zoiets te organiseren in mijn eigen vertrouwde hardloopomgeving. Op mijn eerdere oproep reageerde een aantal hardlopende bloggers en mede in samenspraak met hen heb ik nu een datum gekozen voor een loop van circa 2 uur over de Brunssummerheide en wellicht nog iets verder weg. Indien je op zondag 24 januari niets te doen hebt ben je van harte welkom in ‘my neighbourhood’, om precies te zijn bij Fitnesscentrum VIPP waar de start en finish van deze training zal zijn.

Het is nog even maar als je interesse hebt, laat dan even een reactie achter of stuur me een mail. Je bent van harte welkom!

