Blogparty.info

Al een tijdje was ik aan het dubben over een eigen domeinnaam. Ik ben dik tevreden met de service van web-log maar zo’n eigen naam is natuurlijk stoerder. Helaas wist ik ook al een tijdje dat blogparty.nl niet meer geclaimd kon worden en dat was tot dusver een van de belangrijkste redenen om er niets mee te doen. De afgelopen maanden zag ik steeds meer bloggers overstappen en toen ik gisteren een aantal hardlopende bloggers tegenkwam met een eigen domein begon het toch weer te kriebelen.
Een snelle check leerde dat .nl nog steeds niet beschikbaar was maar dat .info nog vrij was. Gezien mijn beroep past dat ook wel bij deze blog :-)

Sinds gisteren is deze blog dus ook bereikbaar via blogparty.info maar dat is dan ook meteen het enige, het is alleen een doorlink maar ik sluit niet uit dat ik in de (nabije) toekomst) meer met dit domein wil gaan doen. Wellicht is het verwarrend dat mijn blog bereikbaar is via de nieuwe url (die trouwens ook reclame vrij is nu) maar dat er geen rss feed beschikbaar is en dat de permalinkjes van de blogpostjes naar web-log.nl verwijzen. En ik moet ook nog een nieuwe ‘beginpagina/home’ button aanmaken die naar het nieuwe domein verwijst. En ach, wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe lay-out? Hm, vooralsnog hou ik het hier even bij!

Bloggers die tips hebben over bovenstaande, ook over de duurdere abonnementen bij web-log.nl (krijg je dan wel een permalink naar je blogpostjes bijvoorbeeld?) mogen zich melden via de reacties of het mailformulier.

