TweetStats

In de categorie ‘er gebeurt hier zo weinig dus we plaatsen maar weer eens een linkdump‘ deze keer een aflevering van TweetStats. Via Edwin werd ik attent gemaakt op deze geinige statistieken waarmee je je eigen Twitter gedrag kunt bekijken. Die van mij zie je gedeeltelijk op het plaatje hierboven (juli was tot dusver mijn favoriete tweetmaand), de rest vind je hier. Woensdag is niet alleen gehaktdag maar ook mijn favoriete Twitter dag. En blijkbaar heb ik op zaterdag wat meer te doen in huis want dan stuur ik de minste tweets de wereld in.

NME Magazine, Headmusic en ZBDigitaal mogen overigens rekenen op de meeste ReTweets van mij en ik stuur de meeste reply’s naar Dappere Bas, Jstaaks (en daar is tie weer, sorry Edwin) ZBDigitaal. En op welk tijdstip verstuur ik de meeste tweets? Rond een uur of 10 in de ochtend. Mijn gemiddelde? 15.9 tweets per dag…

Geinig!

