Een interview met Wilfred Rubens voor Digitale Bibliotheek

Een aantal maanden geleden schreef ik hier dat ik voor het tijdschrift Digitale Bibliotheek een interview zou houden met Wilfred Rubens. Interviewen is niet nieuw voor mij maar voor een vaktijdschrift schrijven is toch net ietsje anders dan wat vragen stellen aan Roda JC spelers voor een fanzine met twijfelachtige oplage. Daarom was het extra leuk dat ik gisteren tijdens het congres Kennis in Prakijk (waarover later meer) een exemplaar van Digitale Bibliotheek nummer 3 in de ‘goodie bag’ vond. Leuk om aan mijn ouders te laten zien. Het is weer eens wat anders dan een willekeurig knutselwerkje uit de kleuterklas :-) *

Enfin, voor iedereen die gexc3xafnteresseerd is in het interview, check deze link en lees welke rol, volgens Wilfred, is weggelegd voor de bibliotheek in de (nabije) toekomst. Ook vind je er een korte sfeerimpressie van IPON terug en die naam herken je inderdaad uit deze blogpost. Het weblog van Wilfred is overigens zeer nuttig voor iedereen die meer te weten wil komen over e-learning. Doe er je voordeel mee!

NB: Het artikel verscheen eerder in Digitale Bibliotheek, nr. 3, 2009

* Reactie van mijn moeder: "Kind, wat goed van je maar van de inhoud snap ik niets"

