Zenuwslopende ontknoping

De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik al sinds 4 mei jongstleden een blogpost in klad klaar had staan met betrekking tot de degradatie van Roda JC. Maar toen presteerde Roda JC het om die cruciale uitwedstrijd tegen Feyenoord te winnen. Blogpost in de ijskast want er volgde vijf promotie/degradatiewedstrijden. Met als klap op de vuurpijl een bloedstollende verlenging en een penaltyreeks. Ik ben geradbraakt maar we spelen ‘gewoon’ eredivisie volgend seizoen.

Meerkerk, geef de favoriete vlaai soorten even door, ik denk dat ik er twee meeneem bij je eerstvolgende wedstrijd in Kerkrade :-)

Zo, volgens mij ben ik nu net zo brak als de spelers, de staf en de fans in dat overvolle uitvak…

NB: Bovenstaande blogpost is waarschijnlijk alleen herkenbaar voor voetbalfans, mijn excuses.

