Opschoonactie

De oplettende lezer heeft het vast al gezien, er heeft een grote opschoonactie plaatsgevonden op dit weblog. Met het design ben ik nog steeds erg tevreden maar ik vond de zijkanten van mijn blog te vol met onnodige toeters en bellen. Ik heb dus geschrapt en geschaafd en alleen de linkerkant van mijn blog is vrijwel intact gebleven al zijn daar ook wat kleine dingetjes verdwenen.
Niet getreurd, de linkjes naar mijn favo blogs zijn er nog maar dan in een iets andere vorm. Ik heb ze in mijn openbare Netvibes pagina gezet zodat ook deze eindelijk officieel in gebruik is en op die manier laat zien waar mijn interesses liggen. Uiteraard heeft ook daar een kleine opschoonactie plaatsgevonden. Daar voel ik me niet eens schuldig over.

Opruimwoede? Het lijkt wel voorjaar, nu alleen de zon nog!

