Een nieuwe uitdaging

Eerlijk is eerlijk, gisteren was geen topdag op het werk en zorgde er eveneens voor dat ik hardhandig van mijn roze marathondebuut wolk afviel maar meestal ben ik erg tevreden met mijn baan! Vorige week was ik alweer 14 jaar werkzaam bij Fontys Hogescholen en alle rechtsvoorgangers. Dat mijn baan in die lange tijd behoorlijk veranderd is kon je al in oktober 2007 lezen en dat geldt nog steeds, ik leer elke dag bij.

Morgen staat alweer een nieuwe uitdaging op me te wachten tijdens een bezoek aan IPON in Utrecht. Tijdens dit Onderwijs & ICT congres ga ik diverse presentaties bijwonen maar staat er ook een interview gepland met Wilfred Rubens, een van de sprekers van morgen. Dat interview inclusief een sfeerreportage van het congres zal, als alles goed gaat, binnenkort gepubliceerd worden in Digitale Bibliotheek, een nieuw vaktijdschrift waar een aantal weken geleden het eerste nummer officieel van gepresenteerd werd.

Dat is weer eens heel iets anders dan het interviewen van Roda JC spelers voor een fanzine (het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik me daarmee bezighield) al begrijp ik dat Wilfred en ondergetekende in ieder geval nu nog een gezamenlijke voetbalpassie delen. Maar om het vrolijk te houden zal ik mijn mond houden over de nieuwe fusieclub en me strikt aan de werkgerelateerde vragen houden.
Er gaat geen laptop mee, ik heb geen mobiel internet dus op een persoonlijk verslagje van deze dag zul je even moeten wachten. Waarschijnlijk stuur ik alleen wat tweets via sms de wereld in. Na afloop staat er trouwens een etentje met She op het programma. Leuk!

… Gaat nu voor 10e keer de voicerecorder testen… Wat een voorbereiding, het lijkt wel een hardloopwedstrijd :-)

Stripje via

