Wat nou Pinkpop? Het is lijstjestijd voor Pukkelpop!

Net als twee jaar geleden heb ik besloten om niet naar Pinkpop te gaan! Te druk, te weinig echt interessante bandjes en mocht ik *ahum* alsnog van gedachten veranderen (dat overkomt me wel eens namelijk) dan wordt het een kaartje voor de zondag. Want stiekem lijkt het me, als ex-ska girl, inclusief Fred Perry shirt en DM loafers toch heel leuk om Madness een keertje te zien.

Enfin, exit Pinkpop, het is namelijk weer lijstjestijd voor Pukkelpop en dit keer moet het toch lukken om minimaal een bandje van mijn favorieten op de festivalweide van Kiewit te krijgen. Twee jaar geleden behaalde ik 1 uit 5, vorig jaar 0 uit 5, dat moet beter kunnen. Er is wat overlap met het lijstje van Headmusic maar die was vergeten dat Britpop held Graham Coxon in mei met een nieuwe cd komt. Dat nieuws bereikte me overigens gisteren via Twitter, het blijft een handig medium.

Enfin, de punten gaan dit jaar naar:

1. The Music (de aanhouder wint zullen we maar zeggen)
2. Graham Coxon (in de herhaling)
3. The Coral (als ze het kanaal nog durven over te steken)
4. Kasabian (een van de coolste bands die ik de laatste jaren zag)
5. Blur (want Graham is er toch al)

Wish me luck!

