Het dichtsbijzijnde boek meme

In het kader van ‘ik heb weer eens geen bloginspiratie‘ is het gezellig meeliften op ‘het dichtsbijzijnde boek meme’…

In the Internet age, however, the information that the Digital Native reveals about herself is sometimes quite detailed.

Ik lees op dit moment ‘Born Digital : Understanding The First Generation Of Digital Natives’ van John Palfrey en Urs Gasser. Ik ben pas op pagina 17 en dat houdt in dat ik tot dusver alleen het voorwoord gelezen heb. Slik, het gaat wel weer even duren voordat dit boek besproken wordt door mij. Tot dusver heb ik ook weinig nieuws gelezen eigenlijk, een tikkeltje teleurstellend. Maar wie weet gaan John en Urs mij alsnog positief verrassen, er zijn nog 358 ongelezen pagina’s.

Hoe doe je mee?

1. Neem het dichtstbijzijnde boek, nu meteen
2. Ga naar pagina 56
3. Vind de vijfde zin
4. Citeer die zin op je blog
5. Kopieer deze instructies onderaan de post
6. Zoek niet naar een goed boek, mooi boek, maar pak het dichtsbijzijnde

Via Henk

