Wire to Wire

Razorlight blijft me verbazen. Eerst was er in december 2003 dat arrogante optreden in de Brixton Academy als support act van Suede, toen was er dat verrassende Pukkelpop optreden in 2004 waaruit bleek dat het zanger Johnny Borell niets uitmaakte hoe weinig mensen de weg naar de Main Stage hadden weten te vinden. In de Ancienne Belgique in januari 2007 was het overweldigend, op Pinkpop een aantal maanden later was het gewoon goed.

Gisteren kreeg ik van Indindo de nieuwe cd ‘Slipway Fires‘ in mijn handen geduwd. En ook al is het na een luttele luisterbeurt geen kandidaat voor de nummer een positie in mijn cd jaarlijst, Johnny weet me weer te raken, ditmaal met ‘Wire to Wire‘, de eerste single die al een aantal weken uit is maar door het ontbreken van MTV2 op de kabel (@Home/Ziggo, bedankt!) tot nu toe aan me voorbij is gegaan. Bovenstaande opname is van Later… with Jools Holland.

Ik vind het mooi!

