Een tijdje offline maar niet helemaal

De komende dagen ben ik even offline, het is maar dat u het weet! Morgen vertrek ik voor een weekendje naar Zeeland waar ik onder andere ga meedoen aan een heuse LadiesRun. Jaja, een hardloopwedstrijd met alleen maar vrouwelijke deelnemers. Ik weet niet of het iets voor me is maar ik doe veel voor weblogresearch, dat blijkt :-)
Henk was zo attent om me een krantenartikel over deze wedstrijd toe te sturen en ik kan het niet laten om er een klein zinnetje uit te halen: ‘…een vrouwenwedstrijd zich kenmerkt door ‘onnoemlijk veel geklets…‘. Oh jee, als ik ergens niet tegen kan, dan zijn het groepjes kakelende dames. Enfin, daar kom ik later vast nog op terug. Als alles goed gaat tref ik sowieso Jacqueline voor de wedstrijd en wellicht dat daar nog een samenwerkingsverband voor de halve marathon van Eindhoven uit voortvloeit.

Na het weekend pik ik een werkoverleg mee en daarna vertrek ik voor twee dagen naar de Online Conferentie Nederland die gehouden wordt in de Amsterdamse RAI. Vooral het programma van Bibliotheek 2.0 Happening ziet er geweldig uit. En nee, ik ben niet objectief in deze. Nadat ik Erwin Blom xc3xa9n zijn gezin al spotte op Pinkpop mag ik nu eindelijk een keer naar hem gaan luisteren. Net als naar Tim – Library Thing – Spalding trouwens. Spannend! Oh ja, ik ben uiteraard ook beschikbaar voor speeddaten met Bibliotheek 2.0 Ningers :-)
Aan live bloggen ga ik dit jaar niet beginnen, dat experiment is vorig jaar niet goed bevallen. Het schijnt ook lastig te zijn in de RAI want ondanks dat ‘online’ in de naam van de conferentie zit is een internetverbinding met laptop niet zo vanzelfsprekend in de RAI.

Na mijn terugkomst uit Amsterdam ga ik een avondje werken maar dat wordt direct gevolgd door het jaarlijkse uitstapje met de afdeling Mediavoorzieningen. Dit jaar bezoeken we de Beekse Bergen. En hup, twee dagen later loop ik de al eerder genoemde halve marathon in Eindhoven. Dat wordt een gezellig uitje want er lopen nog meer VIPP‘ers mee. Ergens daarna, maandag de 13e of zo ben ik wel weer online. Denk ik…

Alhoewel, helemaal offline ben ik toch ook weer niet. Om jullie een beetje op de hoogte te houden heb ik vandaag een Twitter account aangemaakt. Als zelfs She en Headmusic overstag gaan, kan ik niet achterblijven. Zie de Twitter widget rechts boven op mijn blog! Denk hierbij aan bijdragen als: ‘Ik ga nu op de foto met Erwin en Tim‘ of ‘Ahhrrrr, waarom zijn er geen capibara’s in de Beekse Bergen?‘ tot ‘Ik loop nooit meer een halve marathon‘.

Maak er wat moois van de komende dagen!

Foto via

