Make Face Time!

Allemaal leuk en aardig, die online vriendschappen maar nu blijkt uit onderzoek weer dat we weliswaar meer contacten hebben dan ooit maar een stuk minder echte vrienden. Ik schreef er al eerder over maar intrigeren blijft het. En inderdaad, er zijn in mijn leven nu veel meer online ‘vriendjes’ (M/V) dan vijf jaar geleden maar als er in de tussentijd een of twee ‘real life’ vriendjes (M/V) zijn bijgekomen is dat ook veel. Ik ben nogal selectief namelijk en heb eigenlijk altijd al wat minder echte vrienden gehad dan de gemiddelde Nederlander. Met cijfers onderbouwen lukt nu even niet maar zo voelt het wel als ik dat onderwerp weleens met anderen bespreek. Sowieso zou je over de betekenis van echt een aparte blogpost kunnen schrijven…

Anyway, mijn favoriete chocoladefabriek Cadbury doet ook iets met het kauwgommerk Dentyne en dat laatste merk is een fraaie reclamecampagne gestart in de Verenigde Staten getiteld Make Face Time. Lees er meer over op Young Marketing en check het artikel in de New York Times. De essentie?

We’ve got nothing against the internet, but when people are surfing theweb, they’re missing the best part of life – being together.

Vooral de website die je maar drie minuten kunt bezoeken vind ik stoer! Je kunt zelfs je eigen favoriete klok (is het een eierwekker?) laten aftellen vanaf drie minuten naar nul seconden. 

Hup, weg van die computer en buiten spelen nu, het is weekend!

Discover The Music!

