Geel en paars in Tilburg (36)

Alles ligt klaar voor de Tilburg Ten Miles van morgen! Mijn kleren, chip, schoenen, startnummer, dat is alles wat ik morgen nodig heb om 16.1 kilometer te lopen. Ook dit jaar was het weer mogelijk om via Fontys Fit in te schrijven en dit jaar kregen de Fontys deelnemers zelfs een fraai geel/paars singlet thuis gestuurd. Dat moet ik morgen natuurlijk aantrekken, een beetje reclame voor mijn werkgever kan nooit kwaad  :-)

De voorbereidingen zijn verder goed verlopen. Maandag een loopbandtraining op 11 kilometer per uur. Een minuutje lopen, een minuutje wandelen, twee minuten lopen, een minuutje wandelen en zo verder tot zes minuten lopen op 11 per uur. Het ging heerlijk met een gemiddelde hartslag van 146 en een max van 173. Daarna nog wat fitnessoefeningen gedaan.
Woensdag heb ik een rondje van 5 kilometer gelopen in een rustig tempo. Ik dacht tenminste dat het rustig ging want ik heb niet op de klok gekeken toen ik thuis wegging en mijn horloge lag thuis. Vrijdag een fietstraining van 40 minuten afgewerkt in de sportschool. De fitnessoefeningen heb ik overigens overgeslagen wegens een pijnlijke rechterpols. Dat is ook een van de redenen dat er op dit weblog een ietsie pietsie minder berichten verschijnen en mijn RSS feeds grotendeels op ongelezen staan.

Mijn verwachtingen voor morgen? Hm, mijn PR staat al meer dan twee jaar op 1:24:49 en die tijd zit er zeker weten niet in maar finishen net onder de 90 minuten zou fraai zijn. Je hoort het nog wel… Ik ga nu weer met spelen met mijn nieuwe telefoon.

Fijn weekend!

