Een beetje vanne dit, een beetje vanne dat

Wat is vakantie toch heerlijk als je niets hoeft!

Na gisteren is ook vandaag een echte tuttendag geworden. Beetje hardlopen, wasje draaien, heel klein beetje poetsen, op het gemak mijn rss feeds doornemen, eindelijk mijn to do mapje op het bureaublad opgeruimd (lees: de linkjes die ik al een jaar aan het doornemen ben en waarvan nooit iets komt heb ik eindelijk naar de prullenbak gesleept…), mijn werkgerelateerde boeken uitgezocht (lees: alle boeken die er al een jaar lagen en waarin ik nog geen letter gelezen heb, gaan volgende week mee terug naar mijn werk, ooit ga ik ze lezen maar niet binnen nu en een half jaar…) en last but not least, mijn privxc3xa9 leeslijst opgeschoond. Dat laatste puur vanwege het feit dat ik vanmiddag, na maanden, eindelijk weer eens mijn openbare bibliotheek van binnen heb gezien. Op mijn fietsje, waar ik ook al weken niet meer op had gezeten, tufte ik ernaar toe en ik kwam na een spoedsessie via de vernieuwde catalogus* met drie boeken thuis en wacht daarnaast nog op vier andere gereserveerde boeken.

En ja hoor, deze week was er ook eindelijk tijd om De Vliegeraar van Khaled Hosseini te lezen. Waarschijnlijk was ik de laatste op de aardbol die het boek nog niet had gelezen maar mocht ik het mis hebben, schaf het aan of leen het via de bibliotheek en ga lezen, het is prachtig. Nu kan ik tenminste ook de film gaan kijken want het boek gaat bij mij altijd voor.
Nieuwe muziek ontdekte ik ook nog, met dank aan Tom luister ik sinds gisteren naar ASHES dIVIDE. Is er nog een plekje over op Pukkelpop? Want mijn hoop op die ene band is reeds lang vervlogen..

Zo, tijd om naar een film te gaan kijken. Ik blogde in november reeds over Ben X maar ik zag de film nog steeds niet. Daar gaat nu verandering in komen.

Geniet van het zonnetje allemaal!

* Van die catalogus wil ik nog wel iets meer te weten komen want verder dan zelf boeken reserveren kwam ik vandaag niet. Het oogt in ieder geval al een stuk prettiger dan de oude versie. Eens zien of dat bij een tweede sessie nog steeds opgaat.

Discover ASHES dIVIDE!

