Vakantie (29)

Het is vakantie in huize Blogparty! Ik heb voor de komende vier weken mijn sportschool afspraken afgeblazen en ga lekker op zelf gekozen tijden wat hobbelen. Wellicht dat ik er ook nog een kleine blog- en rss-loze vakantie van maak maar dat merken jullie vanzelf. De sportschoolvakantie heb ik overigens al een weekje eerder in later gaan, ik trainde drie keer in mijn uppie en dat was een tijdje geleden. Na mijn blessure bleef het een aantal weken bij twee keer maar in de afgelopen week durfde ik de ‘magische’ drie weer aan.

Maandag liet ik de loopbandtraining schieten vanwege een bergetappe in de Tour de France. Jaja, je moet keuzes maken :-) Inplaats van een intervaltraining liep ik mijn allereerste trainingsrondje ooit (toen ik 4,5 jaar geleden begon met hardlopen) van circa 7 kilometer in 40 minuten. Een kleine mijlpaal want de laatste keer dat ik langer dan 30 minuten aan een stuk liep was ergens in mei.
Vrijdag liep ik in een klein half uurtje mijn 5700 meter rondje en datzelfde rondje liep ik een paar uurtjes geleden ook. Met dat verschil dat ik na 5000 meter mijn stopwatch indrukte en 24:28 minuten op mijn horloge zag verschijnen. Daar was ik zo blij mee dat ik ter plekke besloot om de laatste 700 meter naar huis te wandelen.

Drie keer lopen behoort dus weer tot de mogelijkheden! Dat betekent dat er vxc3xb3xc3xb3r mijn vertrek naar Londen twee keer gelopen wordt (dinsdag en donderdag) en de hardloopkleren al klaarliggen bij mijn koffer. In het hotel is een fitnessruimte en wellicht dat de loopband nu niet ‘out of order‘ is. Anders wordt het een rondje Camden, wie weet loop ik zomaar tegen mijn grote held Graham Coxon op… Keep on dreaming :-)

Discover Graham Coxon!

