Aftellen tot de vakantie…

Tijd voor vakantie, vind je niet? Na vandaag moet ik nog 10 dagen werken maar zoals altijd is het weer stressen. Net stond ook nog eens een presentatie over de Digitale Mediatheek op de agenda voor de lector Science en Techniekeducatie en twee promovendi van de Pabo Roermond. Presenteren… mijn favoriete bezigheid, NOT! De presentatie kun je hierboven vinden, zo blij dat ik eindelijk ook eens iets doen met dat slideshare account kan doen :-)

Het drietal (goed voor een persoonlijke benadering) was overigens erg enthousiast al moest ik er behoorlijk de vaart inhouden vanwege andere verplichtingen van de drie. Heerlijk om een keer wat dieper op de materie te kunnen ingaan en vragen te krijgen waaruit blijkt dat de presentatie aanslaat. En nu maar hopen dat dit zo blijft en dat ze actief gebruik gaan maken van onze digitale mogelijkheden en wellicht anderen (docenten?!) over de streep gaan trekken. Na de vakantie moet ik die docenten sowieso nog maar eens aan hun jasje trekken. Het wordt hoog tijd dat ook zij meer gebruik gaan maken van onze digitale bronnen en op hun beurt studenten wijzen op de vele mogelijkheden om aan goede betrouwbare informatie te komen.

NB: Met dank aan collega’s Erik en Gerard voor de lay-out van de presentatie, daar zijn we in Sittard erg blij mee :-)

