Gelezen: The Big Switch / Nicholas Carr

Hehe, eindelijk uit, het boek van Nicholas Carr getiteld The Big Switch : Rewiring The World From Edison To Google. Het was geen taaie kost, het las lekker weg maar op een of andere manier duurde het vrij lang voordat ik het eindelijk uit had. Die lange leestijd heeft als gevolg dat ik diep in mijn geheugen moet gaan graven naar iets dat ik twee maanden geleden heb gelezen. Ik ga het dus anders doen! Marina is zeer succesvol met visuele recensies, ik gooi gele post-its in de strijd.
Testje, bekijk de aantekeningen in het groot (de verkleinde versie staat onder deze post) en vraag je af of je na bestudering van mijn krabbels weet waar het boek over gaat…

Nee? Klik dan door naar de recensie van Christian Jongeneel waar ik me grotendeels in kan vinden. Of check het uitgebreide interview dat Computerworld had met de auteur. Ook fraai en zeer WEB 2.0, de recensies van lezers via Amazon. Via datzelfde Amazon is het tevens mogelijk om een gedeelte van het boek inzien, check hiervoor de ‘search inside’ optie.

Volgende keer toch maar weer een gewone recensie? :-)

