Pinkpop trio

De komende drie dagen dompel ik me onder in het geweld dat Pinkpop heet. Op fietsafstand van huize Blogparty dus er wordt elke nacht in het eigen bedje geslapen :-) Blogjes lezen en postjes plaatsen is hier weer aan de orde vanaf maandag en daarom vandaag drie clipjes van bands die komend weekend neerstrijken in Landgraaf.

De ‘must see’ band van vrijdag is Porcupine Tree. Hun progrock klinkt vanaf cd super en doet me bij vlagen aan Pure Reason Revolution denken. Als Tool fan heb ik geen
moeite met lange uitgesponnen nummers en dat zit bij genoemde band ook wel goed. Clip
Op zaterdag ben ik heel benieuwd naar The Verve. Tien jaar geleden zag ik ze op hetzelfde festival en ik ben benieuwd of Richard Ashcroft en band me nu weer zo kan overdonderen. Clip
De afgelopen jaren zag ik heel veel jonge Britse bandjes maar The Wombats hoorde daar niet bij. Daar moet zondag verandering in komen al is het alleen vanwege hun geinige naam. Clip

Tijd om mijn festivalkleertjes van zolder te halen. Tot later…

