Pukkelpop II

Dit is Pukkelpop post II en er zullen nog wel een aantal postjes over dit popfestival verschijnen op dit blog, je bent bij deze gewaarschuwd :-)

Handig, je weblog als archief gebruiken want twee jaar geleden vroeg ik hier al om Ian Brown op Pukkelpop. Vandaag maakte Chokri de tweede reeks namen bekend en wow, daar zitten wederom een aantal fraaie bandjes tussen waaronder de al eerder genoemde Ian Brown. Geen idee of hij nog nummers van The Stone Roses speelt maar van mij mag het. Bloc Party gaat op herhaling in Hasselt en laat hopelijk een betere indruk achter dan vorig jaar in die verschrikkelijk megahal te Keulen. De rest van de namen vind je op Festivalinfo.

Maar euh, nog steeds geen enkele naam uit mijn ingestuurde top 5, dat kan beter… Alhoewel, ik ‘vrees’ dat het net als voorgaande jaren weer volop hollen van het ene naar het andere podium wordt. Het is maar goed dat ik dankzij dat fietsen flink aan mijn conditie blijf werken :-)

