Mooi paars is niet lelijk

Gisteravond ook toevallig gekeken naar PSV – Fiorentina? Ondanks het goede uitresultaat (1-1) werd het een vrij gemakkelijke overwinning voor de Italiaanse ploeg die een paar jaar geleden nog op sterven na dood was. Nu steek ik niet onder stoelen of banken dat ik PSV eigenlijk best een saaie club vind (sorry PSV fans, niet persoonlijk bedoeld) ondanks hun goede resultaten van de laatste jaren en dat ik een zwak heb voor Italiaanse sporters.

En dankzij die Italiaanse tegenstander werd het gisteren toch een leuke pot. Niet in de laatste plaats dankzij trainer Cesare Prandelli van Fiorentina die zo’n lelijk paars jasje droeg dat het bijna fraai werd. En dat gecombineerd met een paars/witte trainingsbroek, een witte coltrui en fraai naar achteren gekamde haren. Dat zou verboden moeten worden voor iemand van 50! :-) Of kan daar alleen een Italiaan mee wegkomen?

Een foto van gisteren met witte trui heb ik (nog) niet kunnen vinden dus die moet je er zelf even bij denken. Dat het eerder ook iemand anders was opgevallen kun je trouwens hier lezen.
Misschien wel een tip voor Sef als hij zondag aan de bak moet in de belangrijke wedstrijd tegen FC Twente, leen het jasje van Cesare. Ik heb er al een besteld voor Raymond Atteveld ;-)

