Addicted to Cadbury

Tijdens mijn jaarlijkse bezoekje aan Londen kom ik niet alleen thuis met ladingen plaat- en cd werk en schoenen maar meestal heb ik ook nog een partij Cadbury chocolade in mijn rugzak verstopt. Sinds mijn trip naar Nieuw-Zeeland, alweer 3 jaar geleden, ben ik namelijk verslingerd geraakt aan deze chocolade in alle soorten en maten.
In Nederland zijn ze helaas niet overal verkrijgbaar. Bij Jamin krijg je weliswaar de gewone ‘dairy milk’ uitvoering maar dan houdt het al snel op. Ik prefereer namelijk de ‘whole nut’ variant. Reden temeer om in juli weer een paar dagen af te reizen naar Londen om een voorraadje in te slaan. En via de website kun je dan meteen checken of een bepaald product in je dieet past…

De commercials van Cadbury heb ik hier overigens nog nooit op tv gezien maar gelukkig is er YouTube. Via Young Marketing werd ik net geattendeerd op de nieuwe commercial maar eigenlijk vind ik die van vorig jaar net iets leuker. Ach ja, het is in feite kiezen tussen Queen en Phil Collins en die behoren beiden niet tot mijn favoriete artiesten. Het gaat mij puur om die calorierijke reepjes :-)

