Addicted to internet?

Wat een opluchting! Bleek ik in juli 2007 nog voor 80% verslaafd te zijn aan bloggen, met mijn internetverslaving in het algemeen blijkt het allemaal best mee te vallen. Mijn score is 39 en daarmee val ik in de categorie:

20 – 49 points:
You are an average on-line user. You may surf the Web a bit too long at times, but you have control over your usage.

Waar ik vooral van hou is te pas en te onpas mijn e-mail checken. Zeker als er eigenlijk andere dingen op de planning staan zoals het huishouden (sorry Johan!) of de afwas doen, ik scoor derhalve hoog op vraag 2. En op het werk ben ik altijd online, part of the job!

Wil je ook de test doen, surf dan naar deze site. De test is blijkbaar gebasseerd op wetenschappelijk onderzoek, voor wat het waard is. De tip kwam via Recruitment Matters en daar vind je ook een Nederlandse vertaling.

