London Loves…

Nee, dit gaat niet over de meest gestelde vraag tijdens mijn baliediensten van de afgelopen weken. De onbetwiste topper is daar nog altijd: "mag ik een videocamera lenen?" met "kunt u me zeggen waar ik boek x kan vinden?" op plaats twee.
Nee, mij werd in de afgelopen twee weken zeker tien keer gevraagd waar ik mijn zomervakantie ga doorbrengen.
Is iedereen al in vakantiesfeer omdat het in het afgelopen weekend 15 graden of meer was? Ben ik te laat met het boeken van mijn vakantie? Verwacht iedereen dat die reis naar Nieuw-Zeeland doorgaat? Nee dus! Vanochtend kwam het tijdens de pauze ook weer naar voren, het is blijkbaar een vraag die velen bezighoudt.

Is het erg snobistisch om dan te zeggen dat je een paar dagen naar Londen gaat omdat je nieuwe schoenen nodig hebt? :-) En mag ik dan ook vragen waar jij tijdens je zomervakantie te vinden bent?

free music

