Een Ikea keuken in 3D

Wie is er fan van Ikea? Ik niet, daar schreef ik lang geleden al eens over. Het is net of die winkel en al die anderen op de woonboulevard niet ver van mijn huis als een soort alternatief voor pretparken en andere familie uitstapjes wordt gebruikt in vakanties en op koopzondagen. Of heb jij een andere verklaring voor het feit dat het er altijd stikdruk is met hordes families en de toegangswegen vaak vol met files staan?
Maar eerlijk is eerlijk, ik ben er weleens te vinden als het echt niet anders kan. Meeestal weet ik dan precies wat ik moet hebben en dankzij al die handige routes inclusief afkortingen sta ik meestal heel snel weer buiten. En al mis je soms een schroefje, hun website ziet er gelikt uit en biedt heel veel informatie.

En mocht je nu toevallig nog op zoek zijn naar een nieuwe keuken, surf dan snel even naar de nieuwe virtuele keukenfolder in 3D van deze Zweedse gigant. Daar kan geen schroefje tegenop.
Ook tof voor bibliotheken trouwens, een virtuele rondleiding door de mediatheek met hier en daar een doorklik mogelijkheid naar een nieuwe aanwinst, een full text artikel, een nieuwe zoekmachine of een databank. Wow!

Via

