Alex x 453

Flickr wordt steeds leuker, je kunt nu ook van al je foto’s diverse statistiekjes bekijken. Hoe vaak is een foto bekeken, welke set is het meest bekeken, via welk domein worden je foto’s gevonden etc. etc. Helaas alleen nog maar voor pro gebruikers maar wellicht in de toekomst ook voor de niet betalenden.
Of je er wat aan hebt is dan de volgende vraag? Geen idee, als je van statistieken houdt waarschijnlijk wel maar tot die categorie behoor ik niet echt. De statistieken van mijn blog heb ik al maanden niet meer bekeken. Misschien interessant om daar nog eens blik op te werpen aan het einde van het jaar om een vergelijking te maken met 2006.

Meer informatie over deze nieuwe toepassing vind je trouwens op het blog van Flickr.

Anyway, uit mijn Flickr statistieken is in ieder geval gebleken dat bovenstaande foto van Arctic Monkeys zanger Alex Turner tot nu toe het meest bekeken is, 453 keer. De foto is gemaakt in de Botanique te Brussel op 28 februari 2006 en op de foto is zelfs nog oud poolaapje Andy Nicholson te zien.
Inmiddels is de band te groot geworden voor kleine zaaltjes en voert hun tweede cd (net als de eerste) opnieuw de OOR jaarlijst aan. Of ze het ook redden tot de Blogparty lijst moet nog blijken maar Alex voert in ieder geval mijn Flickr statistiek aan.

Oh ja, de foto die gisteren het meest bekeken werd is deze?

Update 22.25 u.: Oeps, vergeet ik ook nog de leuke ‘gift‘ van Flickr vriendjes Sibi, Ffi & Meffi te noemen. Thanks!

