RSI –> Brett als remedie

Bah, mijn rsi klachten nemen weer toe de laatste dagen :-( Nee, ik gebruik niet de ‘nieuwerwetse’ benaming CANS maar gewoon RSI. Zo werd het ook nog genoemd toen ik jaren geleden wegens pijnklachten een aantal weken thuis moest blijven met als gevolg een behoorlijk intensief rexc3xafntegratieproces. De laatste twee jaar mag ik niet klagen maar het blijft een zwakke plek. Sinds gisteren weet ik weer dat ik een rechterpols- en hand heb dankzij tintelingen en pijn bij elke beweging.

En dat terwijl ik eens lekker wilde bloggen over het nieuwe beloningssysteem dat vanaf 1 januari van kracht wordt op mijn afdeling. Mijn postje over beloningen, periodieken, attenties, waarderingen etc. houden jullie tegoed. Ik sla een dagje over en ga me alvast verheugen op het weerzien met Brett Anderson morgenavond in Dortmund. Lekker hangen op een pluchen stoeltje in het Konzerthaus en genieten van (hopelijk) een aantal fraaie krakers uit de oude Suede doos. Mmmmmm… :-)

