“P” is for Photo

Hij is druk met een ander project maar vanaf vandaag hangt Maynard James Keenan als zanger van Tool dan eindelijk in tweevoud thuis aan de muur.
De foto’s zijn gemaakt door Rob Walbers tijdens het Pukkelpop optreden van de band in augustus 2007 en de definitieve keuze voor de foto’s werd gemaakt na het bezoeken van Rob’s expositie in de Brusselse AB.

En omdat mijn vaste platenboer toch naast de inlijster is gevestigd heb ik meteen dit album aangeschaft met dank aan Marco en Edwin voor de tip.

0 gedachten over ““P” is for Photo

  1. Ik zie het volgende week wel ‘in levende lijve’ aan jullie muur prijken. Het ziet er in elk geval goed uit! En ik lees t.z.t. wel of Puscifer (beetje puberale naam als ik heel eerlijk ben…) je jaarlijstje heeft gehaald!

  2. En..is de aangeschafte c.d. net zo mooi als de foto’s aan je muur?

  3. die linkerfoto is wel heel gaaf

  4. Ik heb Puscifer laatst op de luisterpaal van VPRO 3voor12 geluisterd, maar het kon me niet echt overtuigen. Wat doet het voor jou?

    Ik was ook nooit zo into ‘A Perfect Circle’, redelijk, maar zeker geen Tool, dus de nevenprojectjes van Maynard mogen voor mij op een laag pitje, liever meer Tool.

    Maar mooie wandversiering!

  5. Mooie foto, vooral die foto links.

  6. Maynard James Keenan vergezelde me vanochtend in de trein en de eerste helft van de cd is best okxc3xa9. Weird en opvallend dansbaar maar smakelijk. Daarna zakt het allemaal wat in. Leuk tussendoortje voor de fans maar meer ook niet.
    Op de terugweg staat ’45:33′ van LCD Soundsystem voor me klaar. Heen met Puscifera, terug met Nancy Whang. Lekkur!

  7. Het gaat om de foto’s natuurlijk en ze zijn erg mooi, maar zie ik een stukje verderop het begin van je thuisbibje? Of komt het door mij omdat ik dat graag wil zien?

  8. Strak wandje zo! Kewl

  9. Dannixc3xablle 7 dec 2007 — 15:53

    @Indindo: Moet je het cd hoesje eens zien… Dat jaarlijstje wordt echt heel moeilijk. Kwam er gisteren achter dat !!! ook nog uit 2007 is. Moeilijk moeilijk.

    @Bojoura: Mooi zou ik het niet willen noemen, relaxt vooral.

    @Joost/Henk: Grappig dat jullie dat zeggen. De fotograaf zelf koos voor de expositie de rechterfoto.

    @Bube: Ik vind het best een relaxte cd. Klinkt wellicht raar omdat Tool geen relaxte muziek is en Maynard volgens mij ook niet echt een relaxt persoon is. A Perfect Circle heeft een aantal prachtige songs maar is voor mij absoluut geen Tool net zomin als Puscifer dat is.

    @Marco: Ik heb alleen de 1e helft gehoord, misschien heb je gelijk.

    @Tunske: Dat is een stuk van de cd kast.

    @Edwin: Ik ben er zelf ook erg blij mee.

  10. P is ook van PSV …………
    Proficiat met jullie welverdiende overwinning. We mogen hier in ons handen knijpen dat het geen grotere uitslag is geworden, zelfs dat was meer dan terecht geweest.

  11. Dannixc3xablle 7 dec 2007 — 23:11

    @M@urice: Dank! Gelukkig voor PSV had Lamah het vizier niet echt op scherp staan, die heeft (even tellen) zeker vier opgelegde kansen gemist.

    Een kleine domper op de feestvreugde was de reden waarom Davy de Fauw gewisseld werd (ik snapte die wissel al niet), zijn vader bleek onwel te zijn geworden in het stadion en is met spoed naar het ziekenhuis gebracht :-(

  12. Wow, erg coole dingen voor aan de muur, zeg!!

    Enneh, ik moet me helaas aansluiten bij Maurice. Wat een aanfluiting van de kant van de regerend kampioen. Onthutsend zwak. En Roda was ongelooflijk sterk, PSV mocht nog blij zijn met ‘slechts’ vier tegengoals. Al zal door het voorval met De Fauws vader de feestvreugde uiteindelijk wat minder zijn geweest. Hopelijk redt ie ‘t!

  13. Dannixc3xablle 8 dec 2007 — 11:01

    @Neilz: Op de site van Roda JC is te lezen dat de vader van Davy een hartstilstand heeft gekregen. Hij is ter plekke gereanimeerd en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.

  14. Mooie kop in het Limburgs Dagblad:
    “Roda vernedert PSV” :-)
    Ik heb inderdaad met plezier gekeken, het was een mooie wedstrijd. Dat van de vader van Davy werd gisteren ook verteld door Atteveld na de wedstrijd op RTL7. Hopelijk is alles goed!

    /Marc

  15. Dannixc3xablle 8 dec 2007 — 16:38

    @Marc: Mooie kop, euh foto ook van Kah :-)

  16. Kewl en ze passen perfect naast de cd kast!

  17. Dannixc3xablle 10 dec 2007 — 18:39

    @She: En inmiddels is de goedkeuring van de fotograaf ook binnen. Die inlijster heeft zijn werk dus goed gedaan.

  18. U heeft smaak ;) De linkse hangt ook bij mij ondertussen!

  19. Dannixc3xablle 11 dec 2007 — 21:48

    @Kris: Dankjewel. Die van u is ook niet verkeerd :-)

Plaats een reactie