Blogparty v Technorati (33-58)

Oeps, mijn blog schijnt slordig in de Technorati rankings te zitten! De wat? De Technorati (about) rankings! Ik lees net bij WoW!ter dat ik een ranking van 33 xc3xa9n 58 heb.
Fijn dat collega bloggers dit soort dingetjes voor mij uitzoeken maar moet ik er iets mee? Geen idee maar ik realiseer me nu wel waar die pageviews van gisteren vandaan kwamen terwijl er al twee dagen geen update op dit blog was verschenen.

En dat in een week waarin er door veel bloggers geschreven werd over hun positie in de Marcom Top 100 of de Blog 50. Tel je eigenlijk nog wel mee als je je weblog niet hebt aangemeld bij een van deze twee lijstjesmakers?
Ach, de enige lijstjes waar ik in de laatste twee maanden van dit jaar mee bezig ben zijn mijn muzieklijstjes. Wat was mijn favoriete single, cd en concert in 2007? Nog even geduld maar dit plaatje maakt alvast een goede kans voor de singles lijst.

Joepie, ik heb ook al een fan op Technorati :-)

