Kerstpakket of goede doel?

Het is nog een beetje vroeg maar ik wil het toch even hebben over het ‘fenomeen’ Kerstpakket. Elk jaar weer verbaas ik me namelijk over de grote hoeveelheid negatieve reacties van sommige Fontys collega’s die behoorlijk zeuren over de inhoud van het Kerstpakket. Ik ga er altijd maar vanuit dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken dus ik prijs me elk jaar gelukkig met het pakket. Sinds het Kerstpakket 2005 (of was het 2004?) ben ik zelfs de gelukkige eigenaar van een heus wafelijzer, dat had ik namelijk nog niet, yoohoo :-)
Maar er is hoop voor collega’s die het Kerstpakket niets vinden! Voor het eerst hebben we dit jaar de keuze om het geld dat normaal besteed wordt aan het pakket te doneren aan een goed doel. Dat doel is Kika, Kinderen Kankervrij.

Mijn steun hebben ze. Ik zou alleen zo graag willen weten hoeveel van die zeurende collega’s mijn voorbeeld volgen of alsnog voor de inhoud van het pakket gaan…

NB: Het wafelijzer is in al die tijd 1x gebruikt!

