De laatste training voor Eindhoven en een zware verkoudheid (41)

Voor de derde keer dit jaar heb ik een zware verkoudheid te pakken. Ik snap nu ineens waar die uitnodiging voor een griepprik vandaan komt…
Na veel slapen gaat het alweer iets beter maar de laatste training voor de halve marathon van Eindhoven heb ik woensdag helaas moeten overslaan. Ik voel me gelukkig goed genoeg om zondag aan de start te verschijnen maar zal het moeten doen met die ene loopbandtraining van maandag.
Die ging overigens erg aardig, dat maakt het extra zuur dat ik woensdag niet de fut had om nog even naar buiten te gaan. Mijn 6 x 3 minuutjes gingen in 11/12/13/11/12/13 km met een maximale hartslag van 169 (lekker laag!) en een gemiddelde van 139. Daarna nog drie rondjes fitness.

Ik hoop dat het genoeg is voor 1:59:59 maar stiekem hoop ik nog ietsje sneller te kunnen lopen. Maar het wordt sowieso leuk want ik ga hopelijk veel hardlopende webloggers ontmoeten.
Zo, tijd voor een dutje :-) En dan morgen wellicht weer eens een werkgerelateerd stukje, moet lukken met mijn Netvibes vol met honderden ongelezen rss feeds.

Update 22.55 u.: Dankzij Running Ronald kwam ik er net op tijd achter dat ik me nog kon aanmelden voor de Phedippidations World Wide Half Marathon. Lees er hier meer over. In het kort, lopers over de hele wereld registreren zich via de site en na je wedstrijd registreer je je eindtijd via diezelfde website. Ik zal vast niet de snelste zijn maar het idee (‘thing global run local’) vind ik erg sympathiek. En zo’n gepersonaliseerd startnummer is natuurlijk helemaal de bom. Of wordt het nu eindelijk tijd voor een Blogparty shirtje? :-)

