The return of Blur?

Er is al volop over gespeculeerd, gaat Blur nog een keer de studio mxc3xa9t Graham Coxon? Volgens een bericht op de site van Oor gaat het er binnenkort eindelijk een keertje van komen.
Ik zag Blur 1x live maar toen had Graham, vanwege muzikale meningsverschillen, de band reeds verlaten. Daarentegen zag ik Coxon inmiddels 3x solo en dat smaakte naar meer, veel meer.

Moet ik nu blij zijn met deze reunixc3xab? Ik weet het (nog) niet. Wel blij als er naast een cd een tour volgt. Dat zou mooi zijn, Graham en Damon gebroederlijk naast elkaar op een podium net als hier tijdens een van mijn favoriete Blur nummers.

Ach, als het mislukt kan Graham zich nog altijd storten op zijn solowerk, het artwork (wat is hij weer schattig in dit filmpje hihi) voor die albums en de kunst. Dat zou trouwens mooi zijn, een originele Coxon aan de muur. En hup, alweer iets voor mijn verjaardagslijst ;-)

This is a low
But it won’t hurt you
When you’re alone
It will be there with you
Finding ways to stay solo

