Verkocht!

Was ik tot vandaag de laatste Nederlander die nog nooit iets via Marktplaats had gekocht en/of verkocht?

Aangezien ik al jaren op zoek was naar het boek ‘Orkaan van stilte’ van Joe Simpson dat via eBay niet te krijgen is, ging ik gisteravond op zoek bij Bol.com, dat volgens een TV reclame sinds kort ook tweedehands spul zou aanbieden. Helaas! Uiteindelijk belandde ik bij Marktplaats waar de eerste zoekactie meteen succesvol was. Ene Chantal uit Eindhoven bood het boek te koop aan voor xe2x82xac5,00 maar ik snapte alleen niets van de bieding. Kon ik nu lager bieden of moest ik het gevraagde bedrag betalen? Dat is bij eBay toch een stuk duidelijker. Uiteindelijk besloot ik voor xe2x82xac4,00 te gaan en vanochtend bleek het bod geaccepteerd. Het geld is inmiddels overgemaakt en het boek wordt opgestuurd. Ik heb echter geen idee in welke staat het boek verkeert, dat ben ik in alle haast en blijdschap over een complete Joe Simpson collectie helemaal vergeten te vragen.

Volgens een bericht op Computer Idee is de zolder overigens een goudmijn voor de internetverkoop. Niet voor mij in ieder geval, want deze opgeruimde meid heeft ooit een Lonsdale vest (wegens het slechte imago van het merk leek het me niet verstandig om dit zelf nog te dragen) en twee cd’s via eBay verkocht. That’s all! Overbodig geworden cd’s gaan naar de tweedehands platenzaak en voor boeken heb ik voorlopig nog plek zat in huis. Misschien dat ik bij een volgende verhuizing mijn eigen goudmijn tegenkom :-)

