Blogmusik is nu Deezer (en legaal!)

Voor bloggers die regelmatig een song via Blogmusik integreren in postjes of gebruik maken van afspeellijsten (dat moet ik altijd nog een keertje testen trouwens), Blogmusik heet nu Deezer!
Wat betreft functionaliteiten is er op het eerste gezicht niets veranderd maar volgens een bericht op Techcrunch en de eigen site heeft Blogmusik/Deezer een overeenkomst gesloten met SACEM, een organisatie die de belangen behartigt van artiesen. Deezer is legaal nu!

En om dat te vieren een liedje van The Mars Volta dat voor mij altijd herinneringen zal blijven oproepen aan het uitzicht van bovenstaande foto. Het Tongariro National Park op het Noordereiland van Nieuw-Zeeland was het decor voor Mount Doom in Lord of the Rings en ik was er in januari 2005.
Op de foto schijnt het zonnetje maar de dag ervoor regende en onweerde het in ‘Mount Doom’ stijl terwijl ik samen met mijn Zwitserse reisgenoot Christophe een wandeltocht maakte. Geheel doorweekt kwamen we aan bij ons hostel waar ik na een welverdiende douche van mijn favoriete muziekjes genoot. En toen kwam ‘Inertiatic ESP‘ voorbij met als resultaat dat dit nummer altijd verbonden zal zijn met dat specifieke stukje landschap.

Het ‘blog & share’ principe lijkt even van slag, daarom een directe link naar het liedje.

Update 12.15 u.: Ik zie nu dat mijn oude Blogmusik linkjes ook niet meer werken :-( Het zal vast met die overgang te maken hebben. Hopelijk is het snel opgelost!

