Een matige trainingsweek, wandelen als beloning en dansen op Pukkelpop (33)

Vanwege het Pukkelpop geweld was het een matige trainingsweek. Maandag ging de sportschool na twee weken vakantie open en mocht ik het weer eens op de loopband proberen. Gelukkig, 15 snelle minuutjes! Ik mocht zelf mijn startsnelheid kiezen, 12 of 13. Het werd uiteindelijk 12 en dat programma eindigt op 14.8 km. Het ging goed want mijn gemiddelde hartslag was 136 en mijn max. was 165. Ik vrees dat ik de volgende keer toch die 13 moet proberen. Daarna was het afzien met de fitness oefeningen. Na twee weken nietsdoen lijken die gewichten een stuk zwaarder. Uiteindelijk deed ik alle oefeningen met lichte gewichten, even erin komen heet dat.

Woensdag in mijn uppie 5 km gelopen. De 1e, 3e en 5e kilometer op tempo gelopen (4:45, 4:45 en 4:43) en als beloning mocht ik de laatste 700 meter naar huis wandelen!
Daarna mijn conditie op peil gehouden door kilometers te slenteren over het Pukkelpop terrein en met dansen. Telt dat ook mee? :-)

