Pukkelpop V (dag 2)

Gezien mijn muzikale voorkeuren was de Pukkelpop vrijdag op voorhand niet zo interessant. Dat hield in dat er vooral veel geluierd werd en dat ik gisteravond vroeg thuis was. Helaas zag ik ook maar weinig bandjes…

De ‘wannabee’ neefjes van Paul Weller mochten als The Enemy op het hoofdpodium spelen en dat deden ze alleraardigst. Ik zou ze graag nog eens willen zien in een iets intiemere setting.
Art Brut heeft met Eddy Argos nog steeds een zanger die eigenlijk niet kan zingen maar gelukkig is hij daar zelf inmiddels ook achter. Wel een leuk optreden!
Het Engelse Reverend and The Makers heeft meer in huis dan dat ene radiohitje. Lekker dansbaar en het optreden maakte me nieuwsgierig naar de cd.
Last but not least, de jochies van The View. In februari zag ik ze in de megagrote Brixton Academy in Londen en toen viel het kwartje nog niet. Nu viel het wel, sowieso bij de singles maar die klonken dan ook super. En de bus naar Biddinghuizen (Lowlands) hebben ze ruimschoots gehaald want ze hielden er tijdens het optreden flink de vaart in.

Meer foto’s

