Speaking about…

Als ik de onbedwingbare behoefte krijg om zowel mijn digitale archief als mijn papieren archief (we hebben hier allemaal een meter) op te ruimen xc3xa9n er worden mailtjes rondgestuurd over het goedzetten van de collectie (fijn klusje…) dan is het bijna vakantietijd!

Mijn digitale archief(je) is inmiddels volledig opgeschoond en mijn papieren archief is geslonken tot een halve meter. Samen met collega Mario heb ik ook nog eens onze kantoorruimte opgeruimd. Tadaaa, laat de vakantie en de weidse uitzichten maar komen.

Oh nee, nog 5 dagen werken en een echte vakantie zit er dit jaar niet in. Daar is een goede reden voor.

Het lijkt er namelijk op dat mijn droom om terug te gaan naar Nieuw-Zeeland volgend jaar uit gaat komen. Maar daar moet ik wel wat voor doen! Sowieso verlofdagen sparen maar niet geheel onbelangrijk, ook wat centjes.

Speaking about Na Zillan, gisteren toevallig de Tour de France gezien? Er rijdt een kiwi mee, genaamd Julian Dean en hij mag ploeggenoot Thor Hushovd ondersteunen bij diens pogingen om af en toe een sprint te winnen. Dat lukte gisteren en mr. Dean werd volop geroemd door de winnaar. Leuk! Gaaf kampioensshirt ook, al zal Julian weinig concurrentie hebben gehad in zijn thuisland :-)

Om af te sluiten, een passend muziekje van een Nieuw-Zeelands bandje genaamd The Mint Chicks. Do you want to grow old?

Nu eerst maar weer eens aan het werk…

