Free hugs & a lousy training (27)

Tja, wat moet ik ervan zeggen? Het was een waardeloze trainingsweek. De eerste helft van de week heb ik voor mijn gevoel alleen in auto en/of trein gezeten voor diverse afspraken en een concert. De tweede helft van die week moest ik bijkomen van die tripjes en bevond ik me op zaterdag onverwachts op een festivalwei in Luik.

Vrijdag heb ik zowaar toch nog 30 minuten gelopen over mijn rondje van 5700 meter maar dat was alles!
En natuurlijk moet ik nog even uitleggen waar dat shirtje vandaan komt… Ik ben namelijk de winnaar van de 2e periode van de muziekquiz die Hardloper Hans wekelijks op zijn site organiseert. Als beloning kreeg ik vorige week tijdens mijn uitstapje naar Delft mijn presentje, een ‘free hugs’ shirtje waarvoor nog dank.
Zo ging ik dus met twee shirtjes in mijn tas naar huis omdat ik natuurlijk ook nog dat ‘game‘ shirtje had ontvangen.

Volgende week hopelijk iets beter nieuws over de trainingen want over een aantal weken moet ik toch echt 10 mijl in Tilburg (hard)lopen…

