Racing Rats met Editors, een rondje van 5700 meter en een uitnodiging voor een bezoek aan DOK Delft (26)

Vanwege te veel afspraken buitenshuis heb ik de afgelopen week al mijn sportafspraken in de sportschool afgeblazen.
Maandag had ik derhalve vrijaf maar dinsdagochtend liep ik een half uurtje door regen en wind met de nieuwe cd van Editors op mijn iPod. Heel handig als je er ’s avonds niet aan toe komt om naar nieuwe muziekjes te luisteren :-)
Naar aanleiding van de eerste single was ik op voorhand niet zo enthousiast maar het valt allemaal best mee. De cd is niet zo sterk als de 1e (waarvan elk nummer afzonderlijk een single had kunnen zijn) en kent een tweetal hele saaie nummers maar gelukkig een groter aantal sterke nummers. Als het een elpee was geweest had ik de voorkeur gegeven aan kant A want vanaf nr. 7 zijn er meerdere skip momenten. 
Persoonlijke favorieten zijn ‘When Anger Shows’ en ‘The Racing Rats’, top. Overigens staat de muziek van Editors niet garant voor heel hard lopen, daarvoor heeft het net iets te weinig pit.

Donderdagavond liep ik hetzelfde rondje als dinsdag en dit keer was Marco zo aardig om een stukje mee te fietsen. Hij heeft een kilometerteller op zijn fiets dus ik weet inmiddels dat het rondje 5700 meter is en waar de verschillende kilometerpunten zijn. Altijd handig voor een interval training. Die van donderdag gingen in 5:20, 5:20, 5:09, 5:10 en 5:09 resulterend in een 5 km tijd van 26:08.
Nu zit ik achter de computer, nog nahijgend van een rustig rondje van 33 minuten. Rustig want het was warm en het ging waardeloos. Gelukkig hielp Wolf & Cub op de iPod een beetje mee. Het Australische bandje maakt zeer zeker kans op een top 10 notering in mijn cd jaarlijstje van 2007 want in die 33 minuten kwam er geen enkel skip moment voorbij, hulde.

De loopbandtraining van morgen sla ik over, er staat namelijk een bezoek aan Delft in mijn agenda. Een aantal weken geleden kreeg ik een mailtje van hardloper Hans, of ik interesse had in een bezoekje aan DOK? En of ik interesse had! Na alle blogpostjes en foto’s ben ik heel benieuwd naar deze mooiste (volgens Hans) bibliotheek van Nederland. De perfecte combinatie van werk en privxc3xa9 want er staat tevens een bezoekje aan de TU en Liesbeth gepland!

Wordt vervolgd…

