Nieuws van web-log :-(

Fijn nieuws van web-log maar niet heus! :-( Vanaf 2 juli staat er boven dit weblog een of andere advertentie banner xc3xa9n is er aandacht voor andere weblogs. Met dat eerste ben ik al niet blij en met dat tweede eigenlijk ook niet. Wat moet ik met informatie over weblogs waar ik geen interesse in heb? Als reden wordt gegeven dat web-log gratis moet blijven en dat men daarvoor nu eenmaal meer inkomsten nodig heeft.

Er zijn twee mogelijkheden om de balk te verwijderen. Via een maandelijkse sms waarvoor xe2x82xac 1,50 betaald moet worden of overschakelen naar een betaald account. Ik baal hier van! En toch verbaast het me niet helemaal, zoiets zit er natuurlijk altijd in met gratis software. De populariteit van de blog in zijn algemeenheid zal de oprichters ook wel aan het denken hebben gezet…

Tja, en nu even goed nadenken over de alternatieven. Overstappen naar Blogger? Overstappen naar een eigen domein? Ik ben toch een beetje gehecht geraakt aan dit weblog.
Ik denk er nog even over na, het nieuws is tenslotte vers van de pers en net een kwartiertje oud. Maar ik vind het niet leuk!

