Bib Bib Love

Met bovenstaand clipje gaat de imagocampagne van de Vlaamse bibliotheken van start. Inclusief vrolijk muziekje van Gruppo Sportivo. Eee nieuw logo is er ook. Misschien moet ik ook maar eens de grens oversteken om naar de bib te gaan? Via

Bib Bib Love

Update 19.38 u.: Wat ik me nu ineens afvraag (mede naar aanleiding van dit bericht), hoeveel van mijn lezers (die niet werkzaam zijn in de bibliotheekwereld) zijn eigenlijk nog lid van een openbare bibliotheek? Waarom wel maar nog veel belangrijker, waarom niet?
Ahum, moet ik natuurlijk eerst zelf bekennen dat ik
geen lid (meer) ben van een openbare bibliotheek, ai ai. Maar, niet getreurd, vriendje is lid en maakt er zelf geen gebruik van (waarom eigenlijk niet Marco? Ik lees het graag terug in de reacties hihi) dus ik leen vanalles en nog wat op zijn naam. En uiteraard heb ik de luxe van lenen via mijn werk en af en toe koop ik ook nog weleens iets.

Laat wat van je horen in de reacties! Ook als je werkzaam bent in een bib :-)

