Met dank aan een collega!

Vandaag zou het er eindelijk weer eens van komen, een avonddienst in Roermond. Maar blijkbaar mist Eddy zijn werkplek zo hevig na een ochtendje op de PTH in Eindhoven dat hij een paar uurtjes geleden spontaan aanbood om zelf de avonddienst te doen.
Heerlijk aanbod en en na enig twijfelen (werk genoeg hier en ik ben al zo weinig op mijn eigen werkplek deze week) besloot ik er alsnog ja tegen te zeggen.

Kan ik vanavond eindelijk dat boek van David Weinberger uitlezen en daar later deze week hopelijk een berichtje over plaatsen. Anders is Edwin me straks nog voor met zijn bevindingen omdat ik nu eenmaal iets trager lees ;-)
En natuurlijk moet ik me ook nog even verdiepen in het programma van het congres ‘De Digitale Bibliotheek’ waar ik morgen in Rotterdam naar toe ga. Verwacht van mij geen live update zoals WoW!ter van plan is. Ik ga gewoon ouderwets aantekeningen maken (op papier!) en die worden daarna in de trein, op weg naar huis uitgewerkt. Daar zal ik later deze week dus ook nog op terugkomen.

Als dank voor de extra vrije uurtjes, speciaal voor Eddy, een clipje van zijn favoriete bandje van dit moment, The Pigeon Detectives en een link naar de Nieuwe Revu biertest met datzelfde bandje. Cheers mate!!!

PS: Dat bandje vond ik trouwens eerst niet zo bijzonder maar het begint steeds leuker te worden. Gelukkig krijg ik een herkansing op Pukkelpop. Voor die tijd alleen nog even de cd van ‘iemand’ lenen…

