KPN klanten opgelet

Als je KPN klant bent en je belt binnenkort de helpdesk, let even op! Een aantal medewerkers zijn een wiki gestart waar ze de stomste blunders van klanten publiceren. Maar de helpdeskmedewerkers zijn ook de beroerdste niet, hun eigen blunders staan bovenaan de pagina. Lachen! De KPN is overigens niet van plan om de Wiki te gaan verbieden omdat het hier om een privxc3xa9 initiatief van de medewerkers gaat.
Maar sommige bellers maken het wel heel erg bont, die denken dat de helpdeskmedewerker je zelfs van je single status af kan helpen :-) Via

– Goedenmorgen, u spreekt met Maico Doldersum, waarmee kan ik u van dienst zijn?
– Dag met mevrouw Kamps, mijn internet doet het niet meer en ik ben helemaal alleen ik weet niet wat ik moet!
– Ga ik u daar mee helpen, heeft u voor mij een postcode en huisnummer?
– U gaat mij helpen met een man?
– Met uw adsl verbinding mevrouw…..{zucht}

Update 09.25 u.: Ik ben er overigens nog niet uit of ik het nu goed vind dat de KPN het initiatief ongemoeid laat. Privacy verhaal enzo. Zelf publiceer ik ook weleens uitspraken van studenten maar niet op zulke grote schaal als in de hierboven beschreven wiki. Ik denk er nog eens over na, misschien kom ik er later een keertje op terug…

