Blogtaartje

Mijn weblog bestaat vandaag 2 jaar! Tijd voor een bescheiden feestje want ik had niet gedacht dat ik het zo lang zou volhouden. Mijn eerste feestje vierde ik met deze post en dit is alweer nummer 934. Ook in het afgelopen jaar heb ik weer genoten xc3xa9n veel geleerd van alle reacties, opmerkingen en mailtjes, hartstikke bedankt! Ik heb zelfs al weer iets meer bloggers ‘in real life’ ontmoet dan in mijn 1e bloggersjaar en dat blijft apart.

Soms is er twijfel… Moet ik me niet op een onderwerp gaan richten bijvoorbeeld? Nu val ik net overal buiten, zowel bij de biblio-, hardloop-, als muziekblogs. Het zijn wel de drie pijlers waarop dit weblog steunt en voorlopig blijft dat nog even zo. Hou het maar op lifebloggen, waarbij het mooi zou zijn om er nog eens ‘Two More Years‘ aan toe te voegen.

